Blogger Layouts

I made this widget at MyFlashFetish.com.

zikrullah n doa

Rabu, 20 April 2011

Dia Melamar Hatiku...ehem~ sje2~

dia...
seorang yang bergelar lelaki telah melamar hatiku ini....
namun hatiku milik yang lain...
salahkah aku menolak cintanya?
sedangkan yang aku sayang tidak mengetahui perasaanku?

Ya Allah...
tunjukkan aku jalan....

hari-hari yang aku lalui....
dia masih menagih kasihku ini...
tak ku sangka jauh disudut sana ada yang menanti....
aku buntu...aku keliru....
namun....aku tetapkan iman dan pendirian...
hatiku bukan milik mereka selain pada yang halal...

tidak aku menyangka....
dihujung jalan itu ada yang setia menngharap....
aku???
aku masih ditengah-tengah persimpangan...
mahu pilih jalan itu atau ini??
masih mendiamkan diri tanpa kata.....

emosi remaja melonjak perasaanku....
dia hadir tatkala aku keliru.....
membetulkan jalanku....
aku terbuai dengan perasaannya...

Ya Allah...
aku telah jauh tersimpang....
malu...
aku malu padaMu Ya Allah...
aku telah jauh dari landasanmu....

telah aku jauhkan diriku darinya...
telah aku hindarkan diriku darinya....
dia hadir menuntut kasihku....
aku lemah...

demi cintaku padaMu yang tiada penghujungnya~
aku berkorban....
aku lepaskannya dari hati yang terdalam...
aku sedih...
berikan aku kekuatan menghadapinya....

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...